کمپانی Gilead یافته های حاصل از بررسی های پیش بالینی خود را در مورد ارزیابی مهارکننده های کپسیدی اچ آی وی اعلام کرد که می تواند در درمان های ضد ویروسی طولانی اثر مورد استفاده قرار گیرد.

در این تحقیق دسته جدیدی از مهار کننده های کپسید HIV-1 شناسایی شد که به طور بالقوه فعالیت آنتی ویروس دارد و در شرایط آزمایشگاهی به نفع درمان در موارد مقاوم به آنتی ویروس نتایجی را نشان داده است. این نتایج در کنفراس رتروویروس ها و عفونت های فرصت طلب در سیاتل ارائه شده است.

دکتر Norbert Bischofberger مسئول تحقیقات این کمپانی عنوان کرد مهار کپسیدها می تواند از اهداف بالقوه درمانی باشد که چندان مورد بررسی قرار نگرفته است و ما بسیار خوشحالیم که می توانیم نتایج پری کلینیکال مبنی بر نقش بالقوه این دسته درمانی جدید را با شما به اشتراک بگذاریم. این روند می تواند در آینده به عنوان درمانی تزریقی و طولانی اثر برای درمان و پیشگیری از ایدز به کار رود.

نتایج پری کلینیکال نشان داد GS-CA1 دسته جدیدی از مهارکننده های کپسیدی است که مهار کننده بالقوه ای در تکثیر HIV-1 در سلول های تک هسته ای خون محیطی انسانی به شمار می رود.

این کمپانی قصد دارد در سال 2018 فاز یک تحقیقات بالینی را بر روی این موضوع آغاز کند.

باید عنوان کرد GS-CA1 یک درمان آزمایشی است و اثربخشی و بی خطر بودن آن هنوز مشخص نشده است.

تاریخ انتشار: 1396/01/16
تهیه شده: دپارتمان تخصصی ترجمه دُروانا
برگرفته از: وبسایت http://www.Drugs.com
منبع: وبسایت http://www.Healthday.com
برچسب‌ها

مطالب زیر را بخوانید

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه