در این مقاله دکتر شب بو جسری متخصص پوست، مو و زیبایی به سوالات رایج پیرامون درماتیت پاسخ می دهند.
درمان پسوریازیس به کمک راه های گوناگون چون داروهای موضعی و خوراکی و نور درمانی انجام می گیرد. در این مقاله می خواهیم برخی از آن ها را مورد بررسی قرار دهیم.
درمان بیماری پسوریازیس علاوه بر داروهای موضعی و نور درمانی، به کمک داروهای خوراکی و تزریقی نیز انجام می گیرد. در این مقاله این راه ها برای درمان بیماری پسوریازیس را بررسی می کنیم.
کهیر مزمن به عنوان یک ناراحتی پوستی است که بدون دخالت عوامل خارجی یا واکنش های آلرژیک ایجاد می شود. در بیشتر موارد درمان کهیر مزمن در طول یک سال انجام می شود که در ادامه برخی از روش های درمان کهیر مزمن بررسی می شود.
کهیر فیزیکی از انواع کهیر مزمن است که در آن برخی محرک های فیزیکی عامل بروز کهیرها هستند. در ادامه با تشخیص و درمان کهیر فیزیکی آشنا می شویم.
دکتر روزبه میرشکاری متخصص پوست، مو و زیبایی به سوالاتی پیرامون تشخیص و درمان اگزمای پوستی پاسخ داده و توضیحاتی ارائه نموده اند.
دکتر خلیل الله حامد پور متخصص پوست، مو و زیبایی توصیه های پزشکی به بیماران اگزما می نمایند که در این مقاله به آنها می پردازیم.
دکتر خلیل الله حامد پور متخصص پوست، مو و زیبایی توصیه های پزشکی به بیماران پسوریازیس می نمایند که در این مقاله به آنها می پردازیم.
صفحه1 از4

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه