عوامل متعددی باعث بروز فتق شکم می شود و فتق شکم انواع مختلفی دارد، دکتر بربند در این مقاله به سوالات رایج بیماران در رابطه با فتق شکم پاسخ می دهند.
روش های مختلفی برای افزایش حجم لب وجود دارند در این مقاله به بررسی مهمترین روش های افزایش حجم لب خواهیم پرداخت.
جراحی دیواره شکم به منظور برداشت چربی اضافی و سفت کردن عضلات شکم انجام می گیرد. در این مقاله به مواردی از قبیل تعریف، علت، خطرات و عوارض این جراحی پرداخته می شود.
در این مقاله دکتر علیرضا صابری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی به سوالاتی پیرامون ابدومینوپلاستی پاسخ می گویند.
جراحی ابدومینوپلاستی: روش ابدومینوپلاستی از جمله روش های جراحی زیبایی است که به منظور بهبود ظاهر شکم انجام می شود. در جراحی ابدومینوپلاستی پوست و چربی اضافی شکم در نواحی اطراف ناف و زیر آن برداشته می شود. در این مقاله علت و عوارض ابدومینوپلاستی و آمادگی های لازم برای آن را مورد بررسی قرار می دهیم.
ابدومینوپلاستی چیست؟ جراحی ابدوممینوپلاستی سبب برداشت چربی ها و پوست اضافی در ناحیه شکم می شود. در نتیجه انجام عمل ابدومینوپلاستی فرد شکمی متناسب تر با نوع بدن خود خواهد داشت. مراقبتهای بعد از ابدومینوپلاستی در راستای کاهش ورم بعد از عمل آبدومینوپلاستی می باشد. اسکار از جمله عوارض ابدومینوپلاستی محسوب می شود.

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه