افزایش زاویه فک پایین همانند برجسته کردن گونه ها به زیبایی صورت کمک می کند. در این مقاله نکاتی پیرامون آمادگی، روش انجام و ریکاوری بعد از جراحی افزایش زاویه فک پایین بررسی شده است.
پروتز صورت و جراحی چانه از جمله روشهای زیبایی محسوب می شوند. جراحان پلاستیک از پروتز صورت و سایر تکنیک های جراحی چانه برای تقارن و تناسب بیشتر صورت افراد استفاده می کنند که این جراحی ها ممکن است به تنهایی و یا در کنار سایر روشهای زیبایی صورت مانند لیفت صورت، لیفت گردن و جراحی زیبایی بینی انجام شود.
جراحی ایمپلنت صورت شامل ایمپلنت گونه، چانه و فک است که نکاتی را پیرامون آن مطالعه می کنیم.
جراحی زیبایی صورت روش های مختلفی دارد که هر یک به نحوی ناهنجاری های فیزیکی صورت را رفع می کنند و ظاهر فرد را نیز بهبود می بخشند. جراح کاندیدای مناسب برای هر یک از این روش ها را مشخص می کند.
جراحی اصلاح فک به منظور رفع ناهنجاری های فک مانند عقب بودن چانه یا بیرون زدگی فک پایین انجام می شود. قبل از جراحی، دندان ها به کمک ارتودنسی مرتب می شوند.
دکتر منصور اصفهانی متخصص پوست، مو و زیبایی به سوالاتی پیرامون پروتز گونه پاسخ می دهند.
لیفت صورت جراحی برای بالا کشیدن پوست صورت و گردن و کاهش نشانه های پیری است.
جراحی لیفت ابرو در بیمارستان یا مرکز جراحی سرپایی انجام می گیرد. در طول این جراحی، فرد اغلب تحت بیهوشی عمومی قرار می گیرد و احساس راحتی دارد.
صفحه1 از2

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه