این مقاله در راستای افزایش آگاهی خوانندگان پیرامون علائم و تشخیص عفونت ادراری در زنان تهیه شده است.
این مقاله در راستای ارتقاء آگاهی و دانش بیماران پیرامون علل عفونت ادراری در زنان تهیه گردیده است.
عفونت ادراری زنان با هدف ارتقا دانش بیماران در مواردی مانند علل عفونت ادراری زنان و گزینه های درمان عفونت ادراری زنان می پردازد.
مروری بر عفونت ادراری زنان با هدف ارتقا دانش بیماران از علائم عفونت ادراری زنان، تشخیص عفونت ادراری زنان و درمان عفونت ادراری زنان تدوین گردیده است.
درمان عفونت ادراری در زنان مبتنی بر استفاده از آنتی بیوتیک ها می باشد. تشخیص آنتی بیوتیک برای عفونت ادراری و بهترین آنتی بیوتیک برای عفونت ادراری در زنان همچنین دوره استفاده از آنتی بیوتیک به عهده متخصص زنان می باشد.
علل سوزش ادرار در زنان متفاوت می باشد. عفونت های ادراری و عفونت های مقاربتی از جمله شایع ترین علل سوزش ادرار در زنان محسوب می شود. در بررسی علل سوزش ادرار در زنان متخصص زنان نقش بسزایی ایفا می کند.
عفونت ادراری در زنان از جمله مشکلاتی است که زنان به دلیل کوتاه بودن مجرای ادراری بیشتر در خطر ابتلا به آن هستند و این نکته سبب می شود که باکتری ها در مقعد زنان دسترسی سریع تری به مثانه داشته باشند. داشتن رابطه جنسی نیز سبب می شود تا باکتری به مسیر ادراری کشیده شود و باعث بروز عفونت ادراری در زنان در زنان شود. احساس سوزش حین ادرار کردن، تکرر ادرار یا بی اختیاری ادراری و رنگ و بوی غیر معمول ادرار از جملع علائم عفونت ادراری در زنان هستند. تشخیص به کمک آزمایش ادرار انجام می شود. آنتی بیوتیک ها درمان دارویی عفونت ادراری در زنان هستند. با نوشیدن آب زیاد، شستشوی صحیح و خشک کردن ناحیه ژنیتال و مقعد و تخلیه کامل مثانه از بروز عفونت ادراری در زنان پشگیری کنید.

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه