کنگره عفونت های اطفال 2018 یک مذاکره بین المللی برای ارائه تحقیقات در مورد تشخیص، پیشگیری و کنترل بیماری های اطفال، تبادل ایده ها در مورد آن و بنابراین مشارکت در انتشار دانش در زمینه عفونت های کودکان است. هدف کنگره عفونت های اطفال 2018 دور هم جمع کردن دانشمندان آکادمیک، محققین و محققین پژوهشی برای تبادل تجربیات و نتایج تحقیقات در مورد تمام جنبه های مربوط به کودکان است.

 دروانا:

محل برگزاری: ونکوور- کانادا

تاریخ برگزاری: 27-28 جون 2018

همه ساله 11 میلیون کودک در سراسر جهان جان خود را به شش دلیل از دست می دهند: اسهال، مالاریا، عفونت نوزادی، نومونیا، زایمان زودرس و یا کمبود اکسیژن در زمان زایمان. میزان مرگ و میر اطفال هر سال در سراسر جهان به طور چشمگیری در حال افزایش است. سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است که 8.8 میلیون از مرگ هایی که در هر سال رخ می دهند، در نوزادان و کودکان زیر 5 سال است که 36 درصد از مرگ های نوزادان زیر یک ماه در اثر ابتلا به بیماری های عفونی است. طبق این آمار، ما اعتقاد داریم که آموزش حرفه ای جهت درمان بیماری های اطفال برای پزشکان و دانشگاهیان بالینی که رهبری آینده را در این زمینه مهم برای سلامت جهانی در دست دارند، ضروری است.

هدف کنگره عفونت های کودکان 2018 دور هم جمع کردن دانشمندان آکادمیک، محققین و محققین پژوهشی برای تبادل تجربیات و نتایج تحقیقات در مورد تمام جنبه های مربوط به کودکان است. این کنفرانس همچنین فرصتی را برای محققین، شاغلین و مربیان به منظور سخنرانی و بحث در مورد جدید ترین نوآوری ها و نگرانی ها، چالش های عملی که با آن ها روبه رو شده اند و راه حل های به روز رسانی شده در فیلد اطفال، فراهم می کند.

کنگره عفونت های اطفال 2018 یک مذاکره بین المللی برای ارائه تحقیقات در مورد تشخیص، پیشگیری و کنترل بیماری های اطفال، تبادل ایده ها در مورد آن و بنابراین مشارکت در انتشار دانش در زمینه عفونت های کودکان است. این مذاکره به کمک حضور جراحان کودکان، نئوناتولوژیست ها، متخصصین اطفال و تمام محققین برجسته در زمینه طب کودکان به منظور یافتن پیشرفت هایی در پیشگیری و کنترل بیماری های اطفال، شکل می گیرد.

ما از تمام سخنرانان، حامیان مالی و کارشناسان تحقیقاتی از سراسر جهان به منظور تبادل و به اشتراک گذاشتن دیدگاه ها و تجربیات در زمینه استراتژی های تحقیقی جدید و در حال شکل گیری برای درمان بیماری های اطفال برای شرکت در یازدهیمن کنگره کودکان و بیماری های عفونی کودکان دعوت به عمل می آوریم.

کنگره عفونت های اطفال در 2018 قصد دارد که افراد فعال در سطح آکادمیک و تجارت در زمینه اطفال را برای تبادل آخرین جریانات و مسائل مهم مرتبط با این فیلد دور هم جمع کند. این کنگره فرصتی را برای سخنرانان جهانی در زمینه کودکان و رشته های مرتبط به منظور ارائه تحقیقات خود در این برنامه علمی فراهم می کند. یازدهیمن کنگره کودکان و بیماری های عفونی کودکان میزبان ارائه کنفرانس ها از سردبیران مجلات برجسته، سخنرانان مشهور، محققین فعال و تصمیم گیرندگان در زمینه اطفال و عفونت های اطفال است. کمیته سازماندهی این کنفرانس همچنین از محققین جوان برای ارائه گزارشات خلاصه ای از یافته های علمی جدید در جلسات شفاهی، دعوت به عمل می آورد.

کنفرانس عفونت های اطفال 2018 مذاکره ای به منظور رفع شکاف های موجود و تحول در این علم امیدوارکننده است تا با داشتن راه حل هایی برای تمام نیاز ها، به سرعت به خدمت در فیلد اطفال و بیماری های عفونی اطفال بپردازد.

برگرفته از: وبسایت https://www.worldconferencealerts.com

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه