اخبار پزشکی اطفال

مزایای تغذیه با شیر مادر برای کودک شامل محافظت در برابر عفونت ها و بیماری هایی چون آسم، کاهش خطر سندرم مرگ ناگهانی نوزاد و کاهش خطر سرطان های سینه و تخمدان است.
باکتری ها موجود در شیر خشک و شیر مادر ممکن است مشابه به نظر آیند اما عملکرد یکسانی ندارند.
: محققین می خواهند اطلاعات بیشتری پیرامون این که خانم های باردار با سابقه خانوادگی آلرژی تا چه حد از مصرف برخی غذاها پرهیز می کنند تا از بروز آلرژی در فرزندان شان پیشگیری نمایند، به دست آورند.
هفته کودکان 2019 یک گردهمایی جذاب برای ملاقات محققین در زمینه تحقیقات خواهد بود و بنابراین فرصتی فوق العاده برای ملاقات محققان جوان و سخنرانان برجسته فراهم می کند.
یافته های جدید نشان می دهند که با این که آلرژی به شیر نسبتا در نوزادی شایع است، این آلرژی در بسیاری از کودکان برطرف می شود.
داروی زوفلوزا یک داروی نسخه ای است که برای درمان آنفلوانزا در کودکان 12 ساله و بزرگ تر مصرف می شود که علائم آنفلوانزا را برای کمتر از 48 ساعت نشان داده اند.
متخصصین اطفال تزریق واکسن آنفلوانزا را به تمام کودکان شش ماهه و بزرگ تر در اولین فرصت ممکن توصیه می کنند.
سازمان غذا و دار آمریکا استفاده درمانی داروی ضد صرع فیکومپا را به عنوان درمان اصلی و کمکی تشنج پارشیال با یا بدون تشنج ژنرالیزه ثانویه در کودکان 4 ساله و بزرگتر، گسترش داد.
کنفرانس نورولوژی و جراحی کودکان 2018 به طور خاص بر روی جراحی و مغز و اعصاب کودکان و همچنین پیشرفت های شکل گرفته در زمینه تکنیک های جدید متمرکز است.
کنگره بین المللی طب اطفال و نوجوانان فرصتی برای افراد خلاق و کمپانی هایی که با این افراد مشغول به کار هستند فراهم می کنند تا زمینه فعالیت خود را توسعه دهند. مسیر های علمی طراحی شده برای این کنفرانس…
طبق مطالعه انجام شده، افرادی که در کودکی در سراسر روز با یک فرد سیگاری زندگی می کردند، احتمال مرگ در اثر بیماری مزمن انسداد ریوی در آن ها به طور قابل توجهی بیش از افرادی است که در کودکی…
کنفرانس کودکان 2018 با موضوع اصلی "ارائه گرایش های جدید و نوآوری ها در طب کودکان" برگزار می گردد و ارائه دهنده فرصتی فوق العاده برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه ها، تبادل دانش و شکل گیری روابط و همکاری های…
کنگره مامایی و پرستاری کودکان شامل سخرانی های مهم، صحبت های حضوری و نمایشگاه های مرتبط است. این کنگره بر روی موضوع اصلی "بررسی آخرین تکنولوژی ها در زمینه مامایی و پرستاری کودکان" متمرکز است.
تحقیقات جدید نشان می دهند که احتمال بروز آلرژی غذایی، آلرژی تنفسی و آلرژی پوستی در کودکان مبتلا به اوتیسم بیشتر است.
کنفرانس تغذیه کودکان امکان مذاکره ای را فراهم می کند که در آن پروفسور ها، دانشمندان و تحلیل گرانی از سراسر جهان به بحث در مورد استراتژی هایی برای مشکلات پیرامون تغذیه کودکان و نوزادان می پردازند. هدف از این…
صفحه1 از3

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه