آکادمی درماتولوژی آمریکا توصیه می کند پوست قسمت هایی از بدن که تاتو شده را همیشه با کرم و لوسیون مرطوب نگاه دارید و در صورت بروز هر گونه تحریک پوستی یا تغییر در پوست بعد از تتو کردن و یا سال های بعد از آن به متخصص پوست مراجعه کنید.

دروانا:

مراقبت بعد از تاتو می تواند از محو شدن تتو جلوگیری کند. باید توجه داشت که بعد از انجام تاتو باید مرتبا پوست خود را بررسی و معاینه کنید و به واکنش های پوستی حساسیتی و بیماری های پوستی دقت داشته باشد. آکادمی درماتولوژی آمریکا توصیه می کند:

  • پوست تاتو شده را با کرم و لوسیون هایی با پایه آب همیشه مرطوب نگاه دارید. از مصرف محصولات حاوی ژل پترولیوم جلوگیری کنید زیرا سبب محو شدن تاتو می شود.
  • هنگامی که در فضای باز قرار دارید از ضد آفتاب های ضد آب و وسیع الیف با اس پی اف حداقل 30 استفاده کنید و مادامی که بیرون از منزل هستید ضد آفتاب را هر دو ساعت یک بار تمدید کنید.
  • از روش های برنزه کردن پوست خودداری کنید زیرا سبب تحریک پوست شده و باعث محو شدن تاتو نیز می شود.
  • در صورت وجود هر گونه تحریک پوستی، واکنش حساسیتی یا تغییر در پوست بعد از تاتو کردن و حتی سال های بعد از آن به متخصص پوست یا درماتولوژیست مراجعه کنید.
برگرفته از: وبسایت http://www.Drugs.com
برچسب‌ها

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه