این مقاله با هدف ارتقاء سطح دانش مطالعه کنندگان پیرامون لیپوساکشن اولتراسونیک تهیه شده است.
لیفت بدن از جمله جراحی های زیبایی است که منظور افزایش کانتورهای بدن و رفع افتادگی پوست در نواحی چون بازو، باسن، کمر و... انجام می شود.
جراحی لیفت ران جراحی است که به منظور حذف پوست و چرب اضافی ران ها در قسمت داخلی و خارجی انجام می گیرد. در این مقاله می خواهیم مطالبی را پیرامون آمادگی و روش انجام عمل جراحی لیفت ران مطالعه کنیم.
کرایولیپولیز یک روش برای کاهش چربی بدن بدون نیاز به جراحی است. در این روش از سرمای زیاد برای تخریب سلول های چربی استفاده می شود. کرایولیپولیز بدون نیاز به بیهوشی انجام می شود و درد کمی را به دنبال دارد. در این مقاله به سوالاتی پیرامون کرایولیپولیز پاسخ داده شده است.

لیفت ران

لیفت ران از جمله جراحی های زیبایی است که با برداشتن پوست و چربی اضافی در نواحی ران ها انجام می شود. در این مقاله به برخی از سوالات در مورد جراحی لیفت ران پاسخ دهیم.
لیفت بازو از جمله جراحی های زیبایی است که به منظور برداشتن پوست و چربی اضافی در بازوهای افتاده و شل به کار می رود. در این مقاله نکاتی را در مورد عمل لیفت بازو بررسی می کنیم.
روش لیپولیز تجمعات کوچک چربی در بخش های خاصی از بدن را مورد هدف قرار می دهد. در صورتی که قصد انجام لیپولیز لیزری را دارید، با جراح پلاستیک مشورت کنید. روش لیزر لیپولیز روش جدیدی است و اطلاعات کمی در مورد خطرات احتمالی آن در بلند مدت وجود دارد.
براکیوپلاستی یا لیفت بازو جراحی زیبایی به منظور برداشتن پوست و چربی اضافی قسمت زیرین بازو است. جراحی براکیوپلاستی اغلب در مواردی که بافت بازو شل و افتاده شده است به کار گرفته می شود. در این مقاله نکاتی را در مورد عمل براکیوپلاستی بررسی می کنیم.
صفحه1 از2

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه