کنفرانس درماتولوژی 2018 یک فرصت استثنایی برای گردهمایی درماتولوژیست های برجسته، دانشگاه های ممتاز و موسسات پوست و مو است که تخصص های خود را به اشتراک بگذارند و پیشرفت ها در زمینه درماتولوژی را مورد بررسی قرار دهند.

دروانا:

محل برگزاری: سیدنی- استرالیا

تاریخ برگزاری: 8-9 نوامبر 2018

بیست و چهارمین کنفرانس درماتولوژی آسیا- اقیانوسیه با موضع اصلی "تغییر در مراقبت از پوست از طریق تحقیق و نوآوری موجود در کازمتولوژی" برگزار می شود. این کنفرانس پیشرفت ها در زمینه درماتولوژی را مورد بررسی قرار خواهد داد. کنفرانس درماتولوژی 2018 یک فرصت استثنایی برای گردهمایی درماتولوژیست های برجسته، دانشگاه های ممتاز و موسسات پوست و مو است که تخصص های خود را به اشتراک بگذارند، در تجارت جهانی همکاری کنند و تکنولوژی های موجود در سراسر جهان را مورد ارزیابی قرار دهند.

درماتولوژی علمی است که با تشخیص و درمان بیماری های پوست، مو و ناخن در ارتباط است. متخصصین پوست پزشکانی هستند که سال ها در این زمینه آموزش می بینند و در همه مسائل مربوط به پوست، مو و ناخن تخصص می یابند. با بیش از 2000 مورد تخمین زده شده در سراسر جهان، درماتولوژی دارای گوناگونی بی نظیری در زمینه بالینی است. از نوزادانی که دچار ژنودرماتوز می شوند تا افراد مسنی که به سرطان پوست دچار می گردند، گستردگی درماتولوژی وسیع و فوق العاده متنوع است و پیشروی در این تخصص پتانسیل ارتقا چشمگیر تمام جوانب مراقبت از فرد را دارد.

کنفرانس های درماتولوژی عمدتا بر روی تحقیق در زمینه تشخیص و درمان شرایط مرتبط با پوست، مو و ناخن متمرکز است. اختلالات پوست، مو و ناخن در محدوده عمل متخصصین پوست قرار می گیرند. این تخصص به طور وسیعی به دو زمینه پزشکی و جراحی تقسیم می شود که پزشکان در مراقبت کمکی در هر دو زمینه آموزش می بینند.

نوآوری های تکنیکال اخیر در زمینه پوست و مو بسیار امیدوار کننده بوده است و تحقیقاتی را در سایر سطوح درماتولوژی شامل خواهد شد. بازسازی پوست، درموسکوپی، درمان های پوستی پیشرفته، فرستادن دارو با پلی مر نانو و تولید زیستی شاخه های پیشرفتی جدید در درماتولوژی هستند. دلایل زیادی برای پیگیری کردن تحقیقات در زمینه پوست و مو وجود دارد. تحقیقات درماتولوژیک یک زمینه بسیار بزرگ است و از کار بر روی حیوانات و تحقیقات آزمایشگاهی تا نمونه های انسانی و مطالعات جمعیتی گسترش می یابد. در حال حاضر، تحقیق در زمینه درماتولوژی به سطح دیگری رسیده است که تحقیق علوم پایه، تحقیق بالینی، تکنیک برای تشخیص بیماری های پوستی و راه های درمانی جدید را شامل می شود.

این کنفرانس متخصصین پوست با تجربه، متخصصین پوست در حال آموزش و سایر افراد مرتبط با این تخصص را برای آشنایی با آخرین پیشرفت ها و تکنیک ها در زمینه درماتولوژی دعوت می نماید. کنفرانس درماتولوژی آسیا- اقیانوسیه همچنین محققین دارویی، سازمان های بالینی و موسسات آموزشی را مورد مخاطب قرار می دهد. این کنفرانس محصولات و خدمات سازمان های تجاری و غیر تجاری مانند تولید کنندگان ابزار آزمایشگاهی درماتولوژی، آزمایشگاه های تشخیص سلولی، مکان های آزمایشات بالینی، نمایندگان تجاری و تولید کنندگان تجهیزات را به نمایش می گذارد.

موارد مورد بحث در جلسات کنفرانس

  • بیماری های درماتولوژیک
  • کازمتولوژی
  • بیماری های خودایمنی
  • درمان پسوریازیس با لیزر
  • بازسازی پوست
  • درمان ورید عنکبوتی
  • درماتولوژی کودکان
  • مداوای زخم
  • آکنه و درماتولوژی پزشکی
  • درمان آیورد
  • تحقیق در درماتولوژی
  • درماتولوژی: تکنیک های جدید
برگرفته از: وبسایت https://dermatology.conferenceseries.com

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه