شیردوش به مادران جدید کمک بسیار بزرگی می کند اما خانم هایی که از این وسیله استفاده می کنند باید برخی از توصیه های سازمان غذا و داروی آمریکا را در ذهن داشته باشند.

به اشتراک گذاشتن و یا قرض گرفتن شیردوش ها حتی اگر از دوستان و خانواده نزدیک باشد می تواند بسیار خطرناک باشد(البته غیر از مواردی که شیر دوش چند کاربره باشد). H. Paige Lewter مهندس الکترونیک از بخش دستگاه های زنان و زایمان FDA عنوان کرد شیردوش های آلوده می تواند سبب بروز عفونت در شما و فرزندتان شود.

حتی اگر شیردوشی مورد استفاده ظاهرا تمیز باشد اما هنوز خطر در کمین است. ذرات عفونی می تواند به مدت طولانی روی شیردوش زنده بمانند. اگر از شیردوش دیگری استفاده می کنید باید از لوازم جانبی خودتان روی آن استفاده کنید(لوازم جانی قطعاتی مانند محفظه شیر، لوله و محافظ پستان را شامل می شود)، به این ترتیب از بروز آلودگی جلوگیری می شود.

Lewter توضیح داد شیر دوش هایی که چند کاربره هستند به نحوی طراحی شده اند که شیر هرگز در تماس با قطعاتی که مصرف همگانی دارد نمی باشد. تنها خود پمپ در این شیردوش ها به نحو بی خطری به اشتراک گذاشته می شود.

هرگز از پمپ های یک بار مصرف استفاده نکنید. اگر مطمئن نیستید چه پمپ و یا چه قطعات جانبی را خریداری کنید با پزشک تان مشورت کنید.

FDA توصیه می کند شیردوش را بین دفعات مصرف تمیز و ضد عفونی کنید. جزئیات مربوط به دستورالعمل قید شده از سوی کمپانی سازنده شیردوش را دنبال کنید تا بتوانید آن را تمیز نگاه دارید.

تاریخ انتشار: 1395/07/05
تهیه شده: دپارتمان تخصصی ترجمه دُروانا
برگرفته از: وبسایت http://www.Drugs.com
منبع: وبسایت http://www.Healthday.com
برچسب‌ها

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه