سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) صنایع غذایی را به کاهش مصرف نمک تشویق می کند. در اول ژوئن سال 2016 این آژانس عنوان کرد در دستورالعمل های کوتاه مدت و بلند مدت هدف کاهش مصرف سدیم در غذاهایی که به طریق تجاری فرآوری می شود، مورد توجه قرار گرفته است.

این هدف گذاری های جدید در راستای کاهش مصرف نمک در بین شهروندان آمریکایی متمرکز است. FDA گزارش می کند به طور متوسط افراد در آمریکا 3400 میلی گرم سدیم به طور روزانه مصرف می کنند، حد بالای مصرف توصیه شده از سوی فدرال 2300 میلی گرم می باشد (انجمن قلب آمریکا محدوده پایین تری را مطرح می کند: 1500 میلی گرم در روز). رژیم غذایی پر نمک می تواند منجر به افزایش فشار خون شود، افزایش فشار خون فاکتور خطری برای بیماری های قلبی و سکته مغزی به حساب می آید. سعی کنید برچسب روی مواد غذایی را بخوانید و از محتوای سدیم آن آگاه شوید، هم چنین توجه داشته باشید که با طعم دهنده های دیگر مانند زیره، فلفل و زنجبیل هم می توانید به غذاهای خود طعم دهید.

تاریخ انتشار: 1395/06/08
تهیه شده: دپارتمان تخصصی ترجمه دُروانا
برگرفته از: وبسایت http://www.health.harvard.edu

برچسب‌ها

مطالب زیر را بخوانید

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه