بر اساس یافته های جدید، سه چهارم بیمارانی که در بخش اورژانس به دلیل عفونت های مقاربتی آنتی بیوتیک دریافت می کنند، نتایج تست عفونی شان منفی می باشد. کارن جونز از مرکز پزشکی St. John در دیترویت عنوان کرد ما باید تعادل مناسب بین درمان و تست بیماران مبتلا به بیماری های مقاربتی را دریابیم اما نباید به بیمارانی که به عفونت دچار نیستند آنتی بیوتیک دهیم.

کشت های جنیتال اغلب از بیمارانی جمع آوری می شود که علائم احتمالی عفونت های مقاربتی را دارند اما نتایج این تست ها فورا در دسترس قرار نمیگیرد. در این تحقیق محققین سوابق پزشکی  بیش از 1100 بیمار با احتمال ابتلا به بیماری های مقاربتی را در بخش اورژانس بررسی کردند.

40 درصد افراد به دلیل مشکوک بودن به سوزاک و یا کلامیدیا تحت درمان با آنتی بیوتیک قرار داشتند. از این بین، بیش از  75 درصد افراد نتیجه تست شان منفی بود.

از میان 60 درصد افرادی که آنتی بیوتیک دریافت نکردند، نتیجه تست 7 درصد به لحاظ وجود بیماری های مقاربتی مثبت بود.

نتایج این تحقیق در نشست سالانه انجمن کنترل و اپیدمیولوژی بیماری های عفونی در  Charlotte ارائه شد.

متخصصین درباره مصرف بیش از حد آنتی بیوتیک ها در ایالات متحده آمریکا  هشدار دادند.

Susan Dolan رئیس انجمن عنوان کرد بر اساس آمار مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها نزدیک به یک سوم آنتی بیوتیک های نسخه شده در مطب پزشکان، بخش های اورژانس و کلینیک های بیمارستانی در آمریکا الزامی ندارد و برای بیمار لازم نیست. دکتر دولان به عنوان اپیدمیولوژیست بیمارستان کودکان کلورادو در Aurora ادامه داد برای پیشگیری از مقاومت به آنتی بیوتیک ها، بهبود و اصلاح مصرف آنتی بیوتیک ها اولویت ملی و بین المللی دارد، این روند توانایی ما برای بهبود ساده ترین عفونت ها را در خطر قرار می دهد.

باید توجه داشت یافته های ارائه شده در نشست ها تا قبل از منتشر شدن در ژورنالی معتبر در حد مقدماتی در نظر گرفته می شود.

تاریخ انتشار: 1395/03/29
تهیه شده: دپارتمان تخصصی ترجمه دُروانا
برگرفته از: وبسایت http://www.Drugs.com
منبع: وبسایت http://www.Healthday.com

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه