عنوان:

هماهنگی مراقبتی برای بیمارانی که عمل بازسازی پستان را انجام داده اند

Coordination of Care for Breast Reconstruction Patients: A Provider Survey

نویسندگان: Jennifer L. Milucky, Allison M. Deal, Carey Anders, Rebecca Wu, Richard Sean McNally, Clara N. Lee

 

ژورنال: Clinical Breast Cancer

 

انتشارات: Elsevier

 

مشخصات ژورنال: Volume 17, Issue 2, Pages e59-e64 ,April 2017

 

کد مقاله: 011504201704_14

 

لینک های منابع:

وبسایت مقاله http://www.sciencedirect.com

وبسایت ژورنال http://www.clinical-breast-cancer.com

وبسایت انتشارات https://www.elsevier.com

 

ترجمه شده توسط تیم تخصصی دُروانا

 

تاریخ ترجمه: September 2016

 

برای مشاهده لیست مقالات ژورنال Clinical Breast Cancer Volume 17, Issue 2, April 2016 بر روی این لینک کلیک نمایید.

برای مشاهده سایر شماره های ژورنال Clinical Breast Cancer بر روی این لینک کلیک نمایید.

برای مشاهده لیست کامل ژورنال ها بر روی این لینک کلیک نمایید.

لینک دانلود مقاله زبان اصلی:

چکیده:

درمان بیمارانی که اغلب تحت انجام بازسازی پستان قرار می گیرند پیچیده است و به متخصصینی از رشته های مختلف نیاز دارد. این تحقیق انکولوژیست ها و جراحان پلاستیک را به لحاظ دانش، نگرش و ارتباطات مربوط به درمان بیمارانی که تحت بازسازی پستان قرار می گیرند، مورد ارزیابی قرار داده است. شناسایی نقاط خلاء در درک دوره درمان، درک مسئولیت ارائه دهندگان خدمات درمانی در مورد درمان و مراقبت به موقع و افزایش ارتباط در مورد درمان بیماران می تواند درمان بیماران را بهبود بخشیده و بی خطر بودن پروسه بازسازی پستان را ارتقا بخشد.

اهداف: ارتباط بین متخصصین انکولوژیست (MOs) و متخصصین جراح پلاستیک (PSs) به منظور بهینه کردن نتیجه درمانی بیماران مبتلا به سرطان پستان که به دنبال بازسازی پستان هستند، اهمیت دارد. ما دانش این متخصصین را نسبت به زمینه تخصص دیگری، نقش های مورد انتظار از یکدیگر و فراوانی ارتباطات را ارزیابی کردیم.

روش ها: ارزیابی cross-sectional در نمونه خوبی از متخصصین جراح و انکولوژیست انجام گرفت. این ارزیابی شامل سوالاتی در مورد بازسازی و شیمی درمانی، سوالاتی در مورد ارائه دهندگان خدمات درمانی و مسئولیت بیماران برای آغاز به موقع شیمی درمانی و سوالاتی در ارتباط با سایر مسئولیت ها.

نتایج: متخصصین انکولوژی و جراحان پلاستیک به لحاظ دانش امتیاز مشابهی داشتند (MOs, 59%; PSs, 56%; p=0.5 ، اما هر دو آن ها نسبت به سایر زمینه های مربوط به بازسازی پستان فاقد دانش و معلومات بودند. هر دو متخصین بر روی مسئولیت پذیری متخصص انکولوژی در شروع به موقع شیمی درمانی موافق بودند (متوسط MO: 4.6، متوسط PS: 4.4 ( از 5)، P=2). به هر حال هر دو آن ها در مورد مسئولیت جراح پلاستیک در آغاز به موقع شیمی درمانی مخالف بودند (متوسط MO: 3.8، متوسط SO: 3.0، P=0,1). ارتباطات ایجاد شده در مورد بیمارانی که عوارض بیشتری داشتند در مقایسه با بیماران بدون عوارض 2.5 برابر بیشتر بود (P < .0001).

جمع بندی: متخصصین جراح پلاستیک و انکولوژی به لحاظ دانش در مورد زمینه کار دیگری کمبودهایی داشتند و به لحاظ بار مسئولیت در شروع به موقع شیمی درمانی نظرات متفاوتی داشتند و این یافته ها نشان می دهد برای بهبود ارتباط و درک به فضایی باید تلاش بیشتری کرد.

لغات کلیدی: سرطان پستان، بازسازی پستان، هماهنگی مراقبتی، دانش و نگرش ارائه دهندگان، ارتباط ارائه دهندگان

برای دانلود مقاله زبان اصلی و مشاهده متن ترجمه شده شما باید در سایت ثبت نام نمایید، در صورتیکه قبلا ثبت نام کرده اید لطفا وارد سایت شوید، در صورت هرگونه مشکل از طریق بخش تماس با ما با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه