میکرونیدلینگ برای زیر چشم از جمله روش های زیبایی پوست است که برای مشکلات مختلف نواحی زیر چشم ها مانند تیرگی، گودی و چروک انجام می گیرد. در این مقاله می خواهیم نکاتی را پیرامون روش انجام و ایمنی میکرونیدلینگ برای زیر چشم مطالعه کنیم.

دروانا:

میکرونیدلینگ چیست؟

روش میکرونیدلینگ یک روش زیبایی پوست با تهاجم کم است که با تحریک تولید کلاژن به درمان مشکلات پوستی کمک می کند. همچنین میکرونیدلینگ یک درمان محرک کلاژن نامیده می شود که موجب کاهش میزان وضوح اسکارهای آکنه و استریاها می گردد. روش میکرونیدلینگ همچنین در برخی روش های ضد پیری مانند جراحی پلک و لکه های پوستی به کار گرفته می شود. با توجه به نقش کلاژن در رشد موها، میکرونیدلینگ در رفع ریزش مو نیز موثر است.

اگر شما وضعیت سلامتی مناسبی دارید و مشکلات پوستی دارید که به سایر روش های زیبایی پوست مانند پیلینگ پاسخ نمی دهند، کاندید مناسبی برای روش میکرونیدلینگ خواهید بود. این روش همچنین آخرین اقدام قبل از انجام جراحی زیبایی برای رفع پیری پوست است. میکرونیدلینگ برای زیر چشم نیز از دیگر موارد استفاده این روش زیبایی پوست است که در ادامه با آن آشنا می شویم.

میکرونیدلینگ برای زیر چشم

حلقه های تیره دوره چشم و پف آن ها از مشکلات رایج پوستی هستند که افراد برخی مواقع یا در تمام زندگی خود با آن روبه رو می شوند. زمانی که شما از حلقه های تیره زیر چشم رنج می برید، شما می توانید روش میکرونیدلینگ برای زیر چشم را انتخاب کنید. میکرونیدلینگ برای زیر چشم چه می کند؟

میکرونیدلینگ برای زیر چشم فرآیندی است که در آن تحریک تولید کلاژن پوستی به کمک سوزن های ریزی که به صورت عمودی وارد سطح پوست زیر چشم می شوند، اتفاق می افتد. شکاف های کوچک ایجاد شده در میکرونیدلینگ برای زیر چشم فرمی از جراحت کنترل شده هستند که فرآیند طبیعی ترمیم را در بدن تحریک می کنند. سلول های پوستی جدید تولید شده در میکرونیدلینگ برای زیر چشم تیرگی و گودی زیر چشم را برطرف می کنند. میکرونیدلینگ برای زیر چشم بسته به وضعیت بیمار طی 4-6 جلسه انجام می شود. این جلسات درمان اغلب در طول 3-6 ماه انجام می گیرند. مراجعه به پزشک متخصص پوست به منظور انجام میکرونیدلینگ برای زیر چشم این روش را به روشی ایمن برای رفع تیرگی و گودی زیر چشم تبدیل می کند.

میکرونیدلینگ برای زیر چشم: آیا این روش ایمن است؟

این سوالی است که هنگام تصمیم برای انجام میکرونیدلینگ برای زیر چشم در ذهن وجود دارد. در این مورد نگرانی بیشتر است؛ زیرا میکرونیدلینگ برای زیر چشم در ناحیه حساسی انجام می شود. با این حال، ایمنی و اثرگذاری میکرونیدلینگ برای زیر چشم تایید شده است. این به این دلیل است که شکاف های ایجاد شده در میکرونیدلینگ برای زیر چشم برای ترمیم به یک یا دور روز زمان نیاز دارند و قرمزی ناشی از این روش ظرف24 ساعت آینده برطرف می شود.

فاکتور دیگر این است که میکرونیدلینگ برای زیر چشم یک روش مکانیکی است که از هیچ گونه ماده شیمیایی استفاده نمی کند. این ویژگی ایمنی میکرونیدلینگ برای زیر چشم را در مقایسه با روش های جراحی افزایش می دهد. فرآیند میکرونیدلینگ برای زیر چشم هر زمان که بیمار احساس ناراحتی بکند متوقف می شود. این روش یک فرآیند نسبتا بدون درد است که بیشتر بیماران قادر به تحمل آن هستند.

میکرونیدلینگ برای زیر چشم: نتایج این روش چه هستند؟

شما بعد از اولین جلسه میکرونیدلینگ برای زیر چشم نتایج آن را مشاهده خواهید کرد. این به این دلیل است که در میکرونیدلینگ برای زیر چشم پوست به اندازه ای تحریک شده است که فرآیند تولید کلاژن جدید را آغاز کرده است؛ این فرآیند در یک دوره 14-10روزه انجام می گیرد.

در میکرونیدلینگ برای زیر چشم، همچنان که سلول های کهنه پوستی ریزش می کنند و سلول های جدید پوستی در محل مناسب خود قرار می گیرند، پوست زیر چشم شروع به روشن تر و سفت تر شدن می کند. کیسه های زیر چشم به تدریج در طول 45 روز بعد از میکرونیدلینگ برای زیر چشم از بین می روند و حلقه های تیره و همچنین چروک های زیر چشم کاهش می یابند. بعد از کامل شدن دوره درمان با میکرونیدلینگ برای زیر چشم، مشکلات ناحیه زیر چشم به طور کامل برطرف می گردند. میکرونیدلینگ برای زیر چشم بر روی تمام انواع پوست ها قابل انجام است و نتایج برای مدت طولانی باقی می مانند.

برگرفته از: وبسایت https://dermapen.com
برچسب‌ها

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه