افزایش حجم لب از جمله روش های زیبایی است که موجب برجسته تر  حجیم تر شدن لب ها می گردد. امروزه، فیلرهای قابل تزریق برای افزایش حجم لب ها تزریق می شوند. انواع گوناگونی از ژل ها برای تزریق ژل به لب و اطراف دهان در دسترس هستند که اغلب حاوی ترکیبات مختلف هیالورونیک اسید می باشند. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی موجود در بدن است که به صورت ژل به لب ها تزریق شده  حجم آن ها را افزایش می دهد. تزریق ژل به لب با استفاده از فیلرهای هیالورونیک اسید رایج ترین نوع فیلرها هستند.

 

دروانا:

تزریق ژل به لب

تزریق ژل به لب چگونه است؟

تزریق ژل به لب یا تزریق فیلر به لب به وسیله ویال های استاندارد (حاوی سوزن هایی با کیفیت بالا) و بعد از انجام بی حسی موضعی انجام می پذیرد.

آیا تزریق ژل به لب درد دارد؟

به دلیل این که قبل از تزریق ژل به لب فرآیند بی حسی انجام می پذیرد، بنابراین تزریق ژل به لب بدون درد است.

آیا تزریق ژل به لب با پروتز لب متفاوت است؟

بلی، تزریق ژل به لب با پروتز لب متفاوت است. در پروتز لب از یک ورق استاندارد با جنس خاص استفاده می شود و در داخل لب قرار می گیرد. اما تزریق فیلر به لب در واقع حاوی ترکیبات اسید هیالورونیک می باشد.

بهترین نوع ژل برای تزریق به لب چیست؟

از نظر اینجانب بهترین نوع فیلر لب ژل Juvederm است.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون تزریق ژل به لب به مطلب اثرات تزریق فیلر به لب مراجعه نمایید.

دکتر علی کمیلی

دکتر علی کمیلی

متخصص پوست، مو و زیبایی
جناب آقای دکتر علی کمیلی، متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر از دانشگاه علوم پزشکی ایران، استاد دانشگاه، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین عضو انجمن تخصصی پوست ایران می باشند.
 
تایید شده: توسط دکتر علی کمیلی

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه