شواهد کافی نشان می دهند که اختلالات عصبی یکی از جدی ترین چالش ها در پزشکی محسوب می شوند. کنگره بین المللی نورولوژی کودکان در دبی به منظور شفاف سازی تمام جنبه های این فیلد پزشکی و درمان اختلالات عصبی برگزار می گردد.

 دروانا:

محل برگزاری: دبی، امارات متحده عربی

تاریخ برگزاری: 3 تا 5 می 2018

آخرین مهلت برای ارسال خلاصه ها/ پیشنهادات: 2 می 2018

کنگره بین المللی نورولوژی کودکان در دبی به منظور شفاف سازی تمام جنبه های این فیلد پزشکی و درمان بسیاری از اختلالات عصبی برگزار می گردد. این کنگره هر روز از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر برگزار می شود.

شواهد کافی نشان می دهند که اختلالات عصبی یکی از جدی ترین چالش ها در پزشکی محسوب می شوند که با شکاف هایی در فهم مسائل مرتبط با این اختلالات خصوصا در اطفال همراه هستند. در هر حال، اگر شواهد کافی پیرامون ماهیت و درمان اختلالات عصبی به دست آید، ممکن است پاسخ های مؤثر به برخی از شایع ترین این اختلالات ایجاد شود.

این کنگره به منظور بررسی جنبه های مختلف این فیلد پزشکی از تشخیص تا درمان اختلالات عصبی مختلف مانند صرع کودکان، اختلالات عصبی رشدی، اختلالات عصبی- متابولیکی و عصبی- ژنتیکی، اختلالات عصبی- ایمنی شناختی، اختلالات عصبی- عضلانی و سایر اختلالات، تشکیل می شود.

کنگره نورولوژی زمینه ای برای مذاکره علمی با نخبگان فیلد عصب شناسی کودکان است که فرصت شبکه سازی، برقراری ارتباط و تبادل دانش را در اختیار شما قرار می دهد.  

به کنگره بین المللی نورولوژی کودکان دبی بپیوندید و بخشی از این کنگره استثنایی برای کسب تجربه قابل توجه یادگیری و شبکه ارتباطی باشید.

موارد مورد توجه

دریافت آخرین به روز رسانی ها در مورد درمان اختلالات عصبی چون صرع، اوتیسم و اختلال بیش فعالی و کمبود توجه

بازنگری بهترین استراتژی های برای کنترل بسیاری از اختلالات عصبی در کودکان

دریافت ساعات آموزش مداوم پزشکی معتبر

شبکه ارتباطی، ملاقات و ایجاد روابط با همتایان خود در زمینه عصب شناسی کودکان و تبادل دانش

شرکت در کارگاه های عملی طراحی شده برای کمک به شما در غلبه بر چالش های اساسی که متخصصان مراقبت های سلامتی در زمینه نورولوژي کودکان با آن ها رو به رو می شوند.

برگرفته از: وبسایت https://www.worldconferencealerts.com
برچسب‌ها

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه