با توجه به افزایش تقاضا در روش های زیبایی سازی پوست، جراحی های پلاستیک، پیوند مو، روش های درمانی برای ناخن، بخش کازمتولوژی در مقایسه با چند سال گذشته اهمیت بیشتری یافته است. کنفرانس کازمتولوژی 2018 متخصصین پوست کارآمد بین المللی، جراحان پلاستیک، دانشمندان آکادمیک، محققین و دانشجویان را برای به اشتراک گذاشتن تجربیات، ازریابی تکنیک های جدید در کازمتولوژی و روش های زیبایی سازی پوست دور هم جمع می کند.

دروانا:

محل برگزاری: تورتنو- کانادا

تاریخ برگزاری: 13-14 جولای 2018

کازمتولوژی شاخه ای از تخصص درماتولوژی است که با مطالعه و کاربرد های مختلف در روش های درمانی زیبایی سر و کار دارد و از تکنیک های چون مراقبت پوستی، جراحی های زیبایی پوست، آرایش مو، مانیکور و پدیکور استفاده می کند.

کنفرانس کازمتولوژی 2018 تعداد کثیری از متخصصین پوست کارآمد بین المللی، جراحان پلاستیک، دانشمندان آکادمیک، محققین و دانشجویان دور هم جمع می کند و مذاکره ای را برای به اشتراک گذاشتن تجربیات، ازریابی تکنیک های جدید در کازمتولوژی و روش های زیبایی سازی پوست در سراسر جهان فراهم می کند.

زمینه اصلی این کنفرانس بحث در مورد پیشرفت و نوآوری در کازمتولوژی و روش های زیبایی سازی پوست است. این کنفرانس دو روزه فرصت مناسبی برای بحث در مورد یافته ها و پیشرفت ها اخیر در زمینه تکامل تکنیک های جدید در سراسر جهان فراهم می کند. کنفرانس 2018 به دنبال فراهم کردن یک بستر غنی و قابل درک برای همکاران در فیلد کازمتولوژی و روش های زیبایی سازی پوست است. در واقع این کنفرانس یک مذاکره جهانی برای بحث در مورد نگرانی های موجود در زمینه توسعه های موجود، پیشرفت های مختلف و یافته های به دست آمده در فیلد کازمتولوژی و درماتولوژی است. تلاش ها یک مرحله فوق العاده را برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و تشویق برای روش های جدید مراقبت از زیبایی، پوست و مو فراهم می کنند.

دستور کار اصلی کنفرانس

با توجه به افزایش تقاضا در روش های زیبایی سازی پوست، جراحی های پلاستیک، پیوند مو، روش های درمانی برای ناخن، بخش کازمتولوژی در مقایسه با چند سال گذشته اهمیت بیشتری یافته است. دستور کار اصلی این کنفرانس، روشن کردن فعالیت های جدید، پیشرفت و فن آوری های جدید مرتبط با روش های زیبایی سازی پوست، جراحی های پلاستیک و روش های مراقبت از پوست و مو است.

کنفرانس کازمتولوژی و زیبایی مجموعه از پیشرفت های مفید که اخیرا به دست آمده در کنار محققین حرفه ای، متخصصین پوست و متخصصینی که به طور خاص بر روی کازمتولوژی و روش های زیبایی سازی پوست کار می کنند، به منظور آگاهی از فعالیت ها و تکنیک های جدید است.

موارد مورد بحث در جلسات کنفرانس

  • جراحی های زیبایی
  • تغییر در جنبه هایی از روش های زیبایی سازی پوست
  • پیشرفت در درماتولوژی زیبایی
  • تغییرات در حال شکل گیری در تریکولوژی
  • بهبود و خطرات در جراحی های زیبایی زنان
  • علم فن آرایش رنگی، رائحه ها و درمان های زیبایی
  • نوآوری های کنونی در دندانپزشکی زیبایی و استفاده از مواد بیولوژیکی
  • مزایای رژیم غذایی، تغذیه و استفاده از پروبیوتیک ها
  • نمونه هایی از کازمتولوژی گیاهی - رویکردی امن تر
  • میزان موفقیت پیوند پوست و درمان های لیزری
  • تحقیقات در کازمتولوژی
  • گزارش مواردی در کازمتولوژی و زیبایی سازی
  • تجارت در حال رشد کازمتولوژی
برگرفته از: وبسایت https://cosmetology.conferenceseries.com/

مطالب زیر را بخوانید

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه