کنگره جهانی زنان، زایمان و سلامت جنسی در طی دو روز در تایلند برگزار می شود و شرکت در آن برای شرکت کنندگان آکادمیک و غیر آکادمیک مجاز خواهد بود.

دروانا:

محل برگزاری: بنگ کوک، تایلند

تاریخ برگزاری: 16 تا 17 جولای 2018

ما از شرکت کنندگان از سراسر جهان برای شرکت در کنگره زنان، زایمان و سلامت جنسی دعوت به عمل می آوریم. این کنگره دو روزه در تایلند برگزار می شود و شرکت در آن برای شرکت کنندگان آکادمیک و غیر آکادمیک مجاز خواهد بود.

کنگره زنان، زایمان و سلامت جنسی به گونه ای برنامه ریزی شده است که محققین، پژوهشگران، دانشگاهیان، استادان، پزشکان و پروفسورها به منظور بحث در مورد تحقیقات و به اشتراک گذاشتن ایده ها در مورد موضوعات حرفه ای دور هم جمع شوند و تجربیات بهتری کسب کنند. در طول این نشست، مشارکت کنندگان می توانند شبکه های ارتباطی ایجاد کرده و اطلاعات و ایده ها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

رشته زنان و زایمان و سلامت جنسی شامل مسائل سلامتی منحصر به فرد در خانم ها است. رشته زنان و زایمان یک شاخه از علم پزشکی است که مسائل سلامتی مربوط به خانم ها را مورد بررسی قرار می دهد. بسیاری خانم ها در برخی از مراحل زندگی خود با اختلالات و مشکلات زیادی روبه رو می شوند. مشکلات سلامتی منحصر به فرد در خانم ها شامل بارداری، یائسگی، سرطان سینه، سرطان دهانه رحم و چرخه های قاعدگی هستند. در بسیاری از موارد زنان از مشکلات ناشی از شیوه زندگی خود رنج می برند.

هدف کنگره زنان، زایمان و سلامت جنسی

هدف ما بررسی تحقیقات و ایده ها میان متخصصین زنان و زایمان است تا بتوان سلامت زنان را بهبود بخشید و میزان شرایط ناهنجار در خانم ها را کاهش داد. ما از شما دعوت می کنیم که بخشی از این کنگره مهم باشید.

برگرفته از: وبسایت http://www.allcongress.com/
برچسب‌ها

مطالب زیر را بخوانید

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه